پوکر آنلاین

گالکسی لس آنجلس تا سال 2012 لیگ بهبود چشمگیری در سلامت مالی خود نشان داده بود. در نوامبر 2013 ، فوربس گزارشی منتشر کرد که نشان می دهد ده تیم از نوزده تیم لیگ در سال 2012 سود عملیاتی کسب کرده اند ، در حالی که دو تیم مساوی شده اند و هفت تیم باختند. فوربس درآمد سالانه جمعی لیگ 494 میلیون دلار و سود جمعی لیگ 34 میلیون دلار تخمین زده است. فوربس ارزش فرانشیز لیگ را به طور متوسط ​​103 میلیون دلار ارزیابی کرد ، تقریباً سه برابر میانگین 37 میلیون دلار در سال 2008. حق رای دادن به Seattle Sounders FC با 175 میلیون دلار ، 483 درصد سود نسبت به 30 میلیون دلار لیگ ، با ارزش ترین عنوان شد هزینه ورودی که در سال 2009 پرداخته است.

روند افزایش مقادیر تیمی در حالی ادامه داشته است که تیم های MLS از سال 2012 تا 2014 شاهد افزایش 52 درصدی مقادیر حق رای دادن هستند. در آگوست 2015 Forbes مقادیر حق امتیاز MLS خود را با سودآورترین تیم 245 میلیون دلار و حداقل 105 میلیون دلار به روز کرد. ارزش متوسط ​​از 103 دلار به 157 میلیون دلار رسیده است.

از سال 2018 فوربس تخمین زده است که آتلانتا یونایتد FC با ارزش 330 میلیون دلار با ارزش ترین تیم MLS است ، در حالی که کلرادو راپیدز با 155 میلیون دلار کمترین ارزش را دارد. این ارزیابی ها شامل ارزش استادیوم ها یا امکانات تمرینی متعلق به باشگاه های مربوطه نیست.

نام تجاری

آرم فعلی MLS ، در آستانه فصل بیستم لیگ ، در سال 2014 آغاز به کار کرد و جایگزین یک آرم قبلی شد که دارای یک بوت و توپ سبک بود. نشان فعلی یک تاج ساده با نوار مورب ، علامت کلمه MLS و سه ستاره است که نمایانگر "جامعه ، باشگاه و کشور" است. این آرم به گونه ای طراحی شده است که در طرح های مختلف رنگی ترکیب می شود که هنگام استفاده در کالاها و پیراهن ها با تیم ها مطابقت داشته باشد.


جذاب ترین ورزش ها دلار ,میلیون ,ارزش ,فوربس ,باشگاه ,مقادیر ,میلیون دلار ,ارزش ترین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی بهترین سایت های ایران تزیینات و نقاشی ساختمان یاشیل فروشگاه اینترنتی سارا | دانلود فایل و محصولات آموزشی، مقاله، پروژه، پایان نامه اسپورت arian45dew Web هیات شطرنج شهرستان کازرون DJARK OFFICIAL نسوز پارس مبانی نظری